Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam grote winnaar Magneten 2014-2015

Beste campagnes arbeidsmarktcommunicatie 7 winnaars
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op donderdag 26 november zijn tijdens de Magneetuitreiking 2014-2015 in het Krant Café van hoofdsponsor TMG in totaal 7 magneten uitgereikt. In de bijeenkomst werden eerst de 11 nominaties bekend gemaakt. Vervolgens werden de Magneten uitgereikt aan de, volgens de verschillende jury’s, beste arbeidsmarktcommunicatiecampagnes van 2014-2015. Dit jaar waren er 37 inzendingen voor de Magneet. De grote winnaar van dit jaar is het bureau STEAM dat er met maar liefst met 4 magneten vandoor ging.

‘Er waren ook dit jaar weer vele mooie en verrassende inzendingen. Goed was ook om te zien dat de jury echt elke case binnenste buiten keerde en uiteindelijk leverde dat een mooie lijst winnaars op’, Aldus SJP voorzitter Jeroen van den Brink.

De winnaars op een rij:

related partner content for mobile comes here

Categorie: Campagne/Actiesites
Titel: HBO-V in de ouderenzorg – Daar zit meer achter
Opdrachtgever: ActiZ & Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland
Bureau: MADE BY JACK

Categorie: Online campagnes
Titel: Air Controller (blinded wingsuit man)
Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Bureau: Steam / Maximum

Categorie: Online campagnes
Titel: Marine versus
Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Bureau: Steam

Categorie: Overige online en interactieve media
Titel:
Opdrachtgever: Politie
Bureau: Steam

Categorie: Mobiel
Titel: Grip op Ebola
Opdrachtgever: Rijksoverheid – Expertisecentrum Org. & Personeel
Bureau: Kaliber

Categorie: Geïntegreerd
Titel:
Opdrachtgever: Politie
Bureau: Steam

Ook dit jaar was er een competitie op scholen uitgeschreven onder de noemer Academie Talent. De opdracht was het ontwikkelen van een campagne voor het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Uit de academie-inzendingen kwam het team Betke Winters en Bo Kleuskens van Fontys Hogeschool Communicatie Creatief als winnaar uit de bus en won de Academie Magneet.

Jeroen van den Brink; &;Het is fantastisch om te zien hoeveel jong talent Nederland rijk is. We hadden dit jaar weer meer en betere deelnemers. En in tegenstelling tot de afgelopen jaren hebben we de deelnemers vanaf de briefing gevolgd door gedurende het proces met ze te reviewen. Daarmee hebben we de lat nog hoger gelegd maar waren de resultaten er ook naar. De winnaars zijn dan ook meer dan terechte winnaars&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in