Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola staakt internationale mediacompetitie

Het in de financiële problemen verkerende Motorola, goed voor een internationale media-omzet van 150 miljoen dollar, heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Motorola zegt blijkens een bericht van Adweek dat het nuttiger is om de komende tijd bij de bestaande bureaus te blijven vooruitlopend op de 'consolidatie-competitie' in december. Als onmiddellijke reden wordt genoemd de 'zachter wordende conjunctuur.'Motorola werkt met Universal McCann in Los Angeles en MindShare Latin America. Een van de pitchende mediabureaus die nu moet wachten tot eind dit jaar is Initiative Media in Los Angeles.

related partner content for mobile comes here

Een jaar geleden organiseerde Motorola een 'consolidatie-pitch' was betreft het internationale creatieve account. De winnaar was toen Ogilvy & Mather in New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in