Persoonlijk contact belangrijk bij webbankieren
Banken moeten oppassen met het te zwaar gaan leunen op internetbankieren voor particuliere klanten. Als invoering van internetbankieren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van het adviesbureau Actinium in Assen. Het bureau met internationale klanten, adviseert bij het denken en handelen vanuit het perspectief van de klant. Het onderzoek wijst uit dat 87 procent van de particulieren nu tevreden is over zijn bank. Maar veel klanten, 58 procent, geven aan bang te zijn dat vermindering van de tradionele dienstverlening in combinatie met internetbankieren het persoonlijke contact zal verminderen. Daaraan wordt grote waarde gehecht (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid