Overslaan en naar de inhoud gaan

MG Rover en Land Rover weg bij Ubachs Wisbrun

Ubachs Wisbrun raakt door internationale besluiten in één klap MG Rover en Land Rover kwijt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ford-dochter Land Rover gaat wereldwijd naar Young & Rubicam (moeder WPP behandelt Ford wereldwijd). De themareclame voor MG Rover, zoals Rover en MG heten sinds BMW de merken vorig jaar verkocht aan de Britse investeringsgroep Phoenix, wordt voortaan centraal voor Europa door M&C Saatchi in Londen gemaakt. Mini, een submerk van BMW, ging al eerder weg bij Ubachs Wisbrun en werd gestald bij PPGH/JWT. Ubachs Wisbrun, dat de Britse merken in 1997 als een van zijn startklanten aantrok, won deze week nog een Zilveren Leeuw in Cannes voor de Land Rover-advertentie 'Geduld, geduld'.

related partner content for mobile comes here

Volgens Ralph Wisbrun van Ubachs Wisbrun betreuren MG Rover in Vianen en Land Rover in Beesd het gedwongen vertrek evenzeer als hij en zijn collega's zelf. "Het is treurig, maar het gebeurt." "Heel jammer", vindt marketing manager Guido Pot van Land Rover Nederland. "Helaas voor ons dat er voor Ubachs Wisbrun geen ruimte meer is. We maken ons geen zorgen over wat PMSvW/Y&R kan, maar als dit internationaal niet aan de orde was, had geen haar op mijn hoofd eraan gedacht om weg te gaan bij Ubachs Wisbrun."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in