
Schoonmaakmerken, toiletpapier of handdoekmerken: het maakt de consument niet uit. Als deze maar eenvoudig en duidelijk gepresenteerd worden zodat men begrijpt wat er wordt aangeboden. Belangrijk hierbij is dat de consument een duidelijke persoonlijkheid in een merk herkent.
Uiteindelijk dient er natuurlijk wel gewoon voldaan te worden aan de kwaliteit die men ervan verwacht. Het zal dan ook niet verrassen dat merken als de Iphone, Rolls Royce en Nike hoog op de wenslijstjes staan. Dit komt echter meer voort uit een ‘easy to use’ en ‘simplicity’ concept, dan uit het feit dat deze producten duur en exclusief zijn.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBNIBAA in Utrecht heeft van eind 2009 tot begin 2011 diverse merkonderzoeken en -publicaties vergeleken en geanalyseerd en geconcludeerd dat ‘desire’ en ‘prijs’ minder met elkaar te maken hebben dan tot nu toe werd aangenomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee