Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Surendonk na 18 jaar weg bij Mojo

Het is tijd voor een volgende stap en nieuwe energie, aldus de sponsorbaas.
surendonk
Marcel Surendonk.
surendonk
Marcel Surendonk.

Marcel Surendonk is gestopt als head of brand partnerships bij concert- en festivalorganisator Mojo. Dat heeft hij zojuist bekendgemaakt in een mail aan relaties.

related partner content for mobile comes here

Hij werkte sinds 2006 als sponsormanager en tevens MT-lid bij de organisator van onder meer Lowlands, North Sea Jazz en Pinkpop en was medeverantwoordelijk voor onder meer de totstandkoming van talloze bekende en minder bekende zogeheten merkactivaties op die festivals. Surendonk zegt terug te kijken op een 'enerverende tijd met vele mooie samenwerkingen'. Echter is het tijd voor een volgende stap en nieuwe energie, aldus Surendonk.

Hoe dat eruitziet, laat hij achterwege. Wie zijn opvolger is of wordt, is ook niet duidelijk. Wel zegt Surendonk: 'Aangezien de voorbereidingen voor het festivalseizoen 2025 alweer in volle gang zijn zal ik zo snel mogelijk mijn werkzaamheden overdragen.'

Gele M

Afgelopen zomer sprak Adformatie met Surendonk, toen hij -op vakantie- vol in de voorbereiding van Lowlands zat. Het pop- en cultuurfestival in Biddinghuizen staat al jaren bekend om z'n sterke merkactivaties, hoewel die tijdens en na de laatste editie wisselend werden ontvangen. Zo was er de populaire Drömland-activatie van Ikea, maar zetten sommige bezoekers vraagtekens bij de aanwezigheid van een levensgrote gele M van McDonald's op het festivalterrein. Surendonk zei voorafgaand aan het festival: 'De plank echt misslaan gebeurt weinig, maar er zijn wel activaties die het net niet zijn. Vaak is daarbij de oorzaak dat het merk teveel met zichzelf bezig is en te weinig met de wensen en behoeften van de festivalbezoeker.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in