Overslaan en naar de inhoud gaan

Loes Meys van Parkmobile naar Maqqie

Meys trad per januari toe tot de directie van Maqqie als CMO.
Loes Meys
Loes Meys
Loes Meys
Loes Meys

Maqqie, het techbedrijf dat zichzelf omschrijft als aanjager van een digitaal ontsloten arbeidsmarkt, stelt Loes Meys aan als chief marketing officer, effectief per 1 januari jl.

related partner content for mobile comes here

Meys heeft een uitgesproken tech-achtergrond, vooral door haar carrière bij Parkmobile (nu onderdeel van Park Now Group), waar ze in 2017 startte marketing manager. Ze zwaaide er eind vorig jaar af als cmo, head of marketing operations Europe. Voor Parkmobile deed ze 3,5 jaar communicatie en marketingcommunicatie bij RTL.

Voorbeeld

Haar opdracht bij Maqqie is om de arbeidsmarkt meer toekomstgericht te maken. Meys is van mening dat de arbeidsmarkt een industrie is waar digitale disruptie noodzakelijk is. ‘De wijze waarop de arbeidsmarkt momenteel is georganiseerd en gereguleerd past niet bij de uitdagingen waar we als samenleving mee te maken hebben. De complexiteit staat hervormingen in de weg, waardoor initiatieven uit de markt als voorbeeld dienen hoe het beter kan.’

Maqqie zegt te staan voor digitale disruptie binnen de kaders van de wet. ‘We bouwen aan een digitale arbeidsmarkt waarop bedrijven, werkenden en intermediairs makkelijk met elkaar kunnen samenwerken. Recent viel juist het doek voor diverse andere werkplatformen in Nederland ten gevolge van gerechtelijke procedures.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in