Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik Kijken 2023: TikTok verdwijnt, tweedehands breekt door en het draait om 'echt'

Het jaarlijkse evenement waarin de sector vooruitblikt op het nieuwe jaar. Verslag en voorspellingen.
Koffiedik kijken
© Foto's: Paul Ridderhof
Koffiedik kijken
© Foto's: Paul Ridderhof

Het was een volle bak in het Tropenmuseum in Amsterdam met 470 vakgenoten uit de reclame, media, communicatie en marketing. Ze waren afgekomen op Koffiedik Kijken, de traditionele jaaropening, die in 2020 voor het laatst ‘fysiek’ was gehouden.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Elvira Spoelstra

Eindredactie overgeslagen op dit stuk?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in