
‘Wij geloven rotsvast in de toekomst van een Nederlands lifestyle reismagazine voor de reislustige Nederlander’, stelt Koen van Wichelen, directeur van Himalaya en uitgever van GRANDE. ‘Het beantwoordt aan de vraag naar ontsnapping aan de drukte van alledag. De behoefte aan informatie over reizen en vakantie groeit. Uit marktonderzoek blijkt duidelijk dat zowel op de lezers- als de adverteerdersmarkt in Nederland ruimte is voor een reismagazine als GRANDE. Het eerste nummer bevat meer dan twintig pagina’s advertenties van onder meer Holland International, Peugeot, Baobab, Landal en Djoser. Ons bladconcept past perfect tussen de Nederlandse editievan National Geographic aan de ene kant en landenbladen zoals En France en Italië Magazine aan de andere kant.’
Het maandblad wil ‘Het Grote Genieten’ in beeld brengen in de vorm van reisreportages, recepten en restaurants, hotels, lezersacties en praktische informatie zoals de beste boeken, internetsites en evenementen. Het eerste nummer verschijnt in een oplage van 100.000 en wordt verspreid via meer dan 5.000 verkooppunten en door middel van promotieacties in samenwerking met onder meer Holland International en Rottink Reisburos. De lancering wordt ondersteund door pos-materiaal als displays en wobblers en een uitgebreide mediacampagne op radio, internet en in dagbladen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee