Overslaan en naar de inhoud gaan

Inge Wallage wordt directeur van Europese Vereniging van Communicatie Directeuren (EACD)

Eerste managing director in geschiedenis vereniging
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De toonaangevende Europese Vereniging van Communicatie Directeuren (EACD) heeft Inge Wallage aangesteld als eerste directeur in het bestaan van de geschiedenis. 

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe functie wil de EACD haar nieuwe strategie vormgeven en het samenwerkingsnetwerk verder ontwikkelen, kwalitatieve groei waarborgen en innovatie aanpakken. 

Inge Wallage is een ervaren communicatiemanager die onder meer voor Greenpeace werkte. Recentelijk leidde ze de introductie van FashionforGood. Zie ook het interview dat Communicatie onlangs met haar hield

De beslissing om de rol van de directeur te creëren is genomen door de raad van bestuur van de EACD onder leiding van president Herbert Heitmann, die in het verleden als hoogste in communicatierang bij Shell geregeld met Wallage had te maken.  

Heitmann hoopt dat de EACD, na elf jaren van onafgebroken groei, met de aanstelling van Inge Wallage verder kan werken aan excellentie in de communicatieprofessie.

Wallage zegt blij te zijn om de vereniging in naar de volgende fase te leiden: ‘Ik geloof dat we een geweldige kans hebben om te innoveren en de basis te leggen voor het volgende decennium van succes van het EACD’.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in