Overslaan en naar de inhoud gaan

'Het mechanisme van de overstapprikkel is nog altijd actueel'

Hoe kijkt Ron Schneider, lead marketing bij Eneco, terug op zijn afstudeerscriptie? Wat staat er nog overeind? Wat zou hij anders doen?
Ron Schneider, marketing lead bij Eneco
Ron Schneider, marketing lead bij Eneco
Ron Schneider, marketing lead bij Eneco
Ron Schneider, marketing lead bij Eneco

De scriptie van Schneider: “To Select or to Pre Select”

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerry Hurkmans

Foto @Gerry Hurkmans

C de Jong

Ach ja, Eneco. Laat telemarketing oplichters zzp-ers dure energie-contracten aansmeren en levert vervolgens graag. Dat zijn bepaald geen praktijken die prikkelen tot overstappen naar Eneco. Ze zouden een goede naam hebben vanwege hun groene stroom aanpak, maar vergeten dat ook op andere gebieden, zoals marketing, ethiek belangrijk is.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in