Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis stelt Brego Keller aan als COO

En Olof Kuipers wordt benoemd tot chief talent officer voor Publicis Groupe Benelux.
Brego Keller
Brego Keller
© Publicis
Brego Keller
Brego Keller
© Publicis

Publicis Groupe Benelux benoemt Brego Keller tot chief operating officer (COO) van Publicis Groupe Nederland. In die hoedanigheid gaat hij per 1 oktober leiding geven aan de Nederlandse operatie van Publicis Groupe met de bijbehorende bureaumerken. De komst van Keller is onderdeel van een strategische reorganisatie. Publicis: 'Daarin wordt de volgende fase van de Publicis’ Power of One-strategie geïmplementeerd.

related partner content for mobile comes here

Client lead

Die nieuwe strategie behelst dat de organisatie wordt gestructureerd rondom de klanten van Publicis Groupe. Het bureaunetwerk: 'Klanten worden bediend door één client lead. Deze heeft het mandaat over verschillende bureaumerken en competenties om zo de beste experts in te schakelen voor de klant. Verder wordt de organisatie van alle bureaumerken ingericht rondom zes transformatiecompetenties op het gebied van marketing: Creatie, Media, Influence, Data, Commerce en Productie.'

 

HR

Naast een nieuwe COO treedt bij Publicis Groupe op 1 oktober Olof Kuipers aan als chief talent officer voor Publicis Groupe Benelux, hij wordt ook lid van het managementteam. Hiervoor was Kuipers HR-directeur bij Hudson’s Bay.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jeroen

Toch vreemd dat de oud-directeur van mediabureau UM wordt binnengehaald bij Publicis Groupe, terwijl Cornelie Weller nog ziek thuis zit. Waarschijnlijk om de mediabureau labels Starcom en Zenith na de heftige reorganisatie te reanimeren.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in