Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 genomineerden voor Dutch Marketing Talent of the Year

De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards op 26 maart.
Marketing Talent of the Year 2018
Martine Boekestein kreeg de prijs in 2018
Marketing Talent of the Year 2018
Martine Boekestein kreeg de prijs in 2018

 De jury heeft de namen van de talenten die in aanmerking komen voor Dutch Marketing Talent of the Year bekendgemaakt:

related partner content for mobile comes here
  • Nick Driessen (Vrumona)
  • Erica Hahn (Basic Fit)
  • Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)
  • Jeroen Kuppens (Sana Commerce)
  • Luuk Venema (ABN Amro)

De Marketing Talent of the Year is dé prijs voor marketingtalent van Nederland. Criteria zijn onder meer dat de talenten een bewezen bijdrage hebben geleverd aan een succesvolle campagne, een visie op het vak hebben en hun case op een originele en creatieve manier presenteren.

De jury bestaat uit:

Susanne van Nierop (Voorzitter, Adformatie)
Dennis Lith (Essent, Voorzitter Marketing Executive Centre)
Erik Hoogenhout (CMS, MEC)
Yvonne Nassar (Rai, voorzitter PIM)
Marc Lamers  (Wageningen University)

De winnaar wordt op 26 maart bekengemaakt in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam tijdens de uitreiking van de Dutch Marketing Awards 2019 - georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie. Tijdens de avond worden de genomineerden voor Marketeer of the Year - Raymond Cloosterman (Rituals), Michiel Muller (Picnic) en Frank Elion (VGZ) – geinterviewd en presenteert Stefan Harzevoort het PIM Trendrapport.

Op de site van Dutch Marketing Awards is meer informatie over het programma en het reserveren van tickets te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in