Overslaan en naar de inhoud gaan

Eric Snelleman managing partner headhuntingbureau Uncommon People

Uncommon People is een nieuw consultancy- en headhuntingbureau dat zich richt op de media-, marketing en reclame-industrie.
Eric Snelleman
Eric Snelleman

Eric Snelleman is begonnen als managing partner bij Uncommon People, een nieuw consultancy- en headhuntingbureau dat zich richt op de media-, marketing en reclame-industrie.

Andere partners zijn Kees de Jong, (ex-SIzmek en GroupM) en Jeroen Jansen, head hunter in data en IT Security. Uncommon People heeft het hoofdkantoor in Amsterdam, maar richt zich ook op de internationale markt. Er lopen inmiddels projecten in zowel Europa als Azië.

related partner content for mobile comes here

Het bureau ziet dat 'recruiters domeinexpertise ontberen bij het zoeken naar senior talent' en wil daar met elkaar aanvullende ervaring op inspringen.

Snelleman: 'Mijn uitgangspunt is altijd geweest dat elke business een "people’s business" is. Na ruim 25 jaar in posities op lokaal, regionaal en internationaal niveau bij corporate ondernemingen is nu de tijd aangebroken om zelf te gaan ondernemen. Met Kees en Jeroen heb ik de juiste partners gevonden om daar invulling aan te geven.'

Snelleman was eerder head of digital trading voor GroupM, eerst in Amsterdam en later Hong Kong, waar hij verantwoordelijk was voor de gehele APAC-regio inclusief China. Daarna was hij bijna drie jaar internationaal actief voor Zoomin.TV voor wij hij naast een global rol ook de businesss in Azie heeft opgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in