Dentsu dit jaar hard getroffen
Dentsu, internationaal het vijfde marketingcommunicatienetwerk, zou dit jaar mogelijk een winstval van 34 procent moeten slikken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Japanse Dentsu wordt hard getroffen door de zwakke economie in dat land en wijdt de dramatische cijfers aan bezuinigingen op het reclamebudget bij klanten. Analisten verwachten dat Dentsu dit jaar op slechts zo’n 225 miljoen euro uitkomt. Eerder deze maand werd nog een winstval van 14 procent naar ongeveer 370 miljoen voorspeld, schrijft Campaign. Dentsu is overigens van plan een belang van 15 procent te nemen in Publicis dat onlangs weer B|Com3 overnam. Dentsu had al een belang in B|Com3.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid