Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Coca-Cola print klanten in 3D

Jezelf in het klein? Coca-Cola maakt het mogelijk. In een marketingcampagne in Israël printte het driedimensionale mini-versies van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de lancering van mini-flessen in Israël voerde Coca-Cola een bijzondere campagne. Het nodigde mensen uit naar het 3D-printlab, waar ze werden gescand en geprint in 3D. De geprinte mini-versies van zichzelf mochten ze mee naar huis nemen.

related partner content for mobile comes here

Opnieuw kiest Coca-Cola daarmee voor een persoonsgerichte campagne als marketingmiddel. Eerder al in Nederland startte het een actie waarbij mensen hun voornaam op Coca-Cola-flesjes konden laten maken. Ook werd in de Kalverstraat in Amsterdam waarin bezoekers
één gepersonaliseerd 33 cl-blikje voor zichzelf óf iemand anders konden maken.

3D-printen is weer van een andere orde, maar niet helemaal uniek, .99" title="meldt de Amerikaanse site Venturebea">meldt de Amerikaanse site Venturebeat. Eerder zette Disney het in. Bezoekers konden zich als een Star Wars-actiefiguur laten printen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in