Overslaan en naar de inhoud gaan

Aink verruilt Indie voor 'merken die toevoegen'

Partner Mark Aink (45) heeft Indie verlaten om te gaan doen wat hij in het recente kerstnummer van Adformatie aankondigde: hij begint 'een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aink loopt al acht jaar rond met het idee om een bedrijf te starten dat, in zijn woorden: ‘topcreativiteit koppelt aan de groei van merken die echt iets toevoegen en sociaal of ecologisch bijdragen.’

related partner content for mobile comes here

Lode Schaeffer, Indie’s creative partner en oprichter, betreurt het vertrek van Aink maar zegt ook: ‘Een bureau als Indie heeft honderd procent focus nodig. Mark is altijd open geweest in zijn ambitie en we zijn het er samen over eens dat de tijd rijp is voor zijn plannen.’

Aink en Schaeffer hebben 15 jaar samengewerkt: vanaf 1997, een half jaar na de oprichting van S-W-H, dat drie jaar geleden werd omgedoopt in Indie.

Tim O’Kennedy, voormalig managing director van Wieden+Kennedy Europe en sinds drie jaar lid van de raad van advies van Indie, neemt voorlopig de taken van Aink over bij Indie.

Aink neemt plaats in de raad van advies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in