(Campagne) Buzzen en detoxen
Buzzers met goede voornemens kunnen deze week hun tanden stukbijten op een detoxkuur van het nieuwe merk Pyour Synergy.
Het merk wordt met behulp van word of mouth geïntroduceerd. De campagne moet tevens inzicht geven in de positionering.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPyour Synergy bestaat uit de gepatenteerde producten Pyour Detox (medisch hulpmiddel) en Pyour PreBio. Die in een kuur van vijf dagen samen moeten worden gebruikt.
Op maandag 2 januari beginnen 1.000 Buzzers tegelijk met de kuur: ‘s Ochtends een zakje poeder met water of sap, en de rest van de dag vier flesjes Pyour PreBio.
Aan het einde van de dag plaatsen de Buzzers hun bevindingen op de Pyour Facebookpagina.
De buzz zelf start met het vertellen over de goede voornemens en de kuur. Tijdens en na de kuur delen de testers hun ervaringen on- en offline met vrienden, familie en collega’s. De gebuzzden krijgen tevens een kortingscoupon met 40 procent korting.
Creatie: Buzzer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid