Overslaan en naar de inhoud gaan

Ocean Outdoor en Eyecons willen sport ook zonder publiek zichtbaar houden

Nu sportwedstrijden de komende weken zonder publiek gespeeld moeten worden, creëert een out of home-campagne aandacht voor online kijken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sportwedstrijden moeten het de komende weken, misschien langer, zonder publiek doen. Voor media-exploitant Ocean Outdoor en het videoplatform voor online sport Eyecons reden om gezamenlijk een out of home-campagne te starten om consumenten te wijzen op de mogelijkheid om sport live te bekijken via uiteenlopende websites. 

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk focust de campagne op het Eyecons-platform, maar er is ook aandacht voor specifieke sportwebsites. Van hockey.nl en volleybal.nl tot eredivisie-zaalvoetbal.nl.

Fans en partners verbonden houden

De promotie van de sport is mede tot stand gekomen door de medewerking van sportclubs en -bonden, sporters en fotobureau ProShots. 

Ocean Outdoor en Eyecons noemen het voor de toekomst van de sport belangrijk om - ook zonder publiek bij de wedstrijden - zichtbaar te blijven om de binding met fans en partners te behouden. 

Ocean Outdoor heeft 335 digitale schermen langs snelwegen en in steden in Nederland en claimt hiermee een landelijk netwerk te hebben. Het bedrijf is een partner van sportkoepel NOC*NSF. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in