Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden SpinAwards 2019 van start

Het inzenden voor de SpinAwards, de creatieve prijs voor digitale media en innovatie, is geopend, inclusief de nieuwe categorie AI & Voice.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sijthoff Media heeft het afgelopen jaar de onafhankelijke Stichting SpinAwards overgenomen. Het doel van de SpinAwards is om creativiteit in digitale media te stimuleren. Daarom worden jaarlijks prijzen uitgereikt aan inspirerend creatief en innovatief werk met een kloppend digitaal hart.

related partner content for mobile comes here

Deze editie - de 21e -  is één nieuwe categorie gelanceerd: “Artificial Intelligence & Voice". In deze categorie worden de beste creatieve toepassingen van kunstmatige intelligentie bekroond. De toepassing moet de mogelijkheid hebben om zelfstandig te leren en beslissingen te nemen. Bestuurslid Susanne van Nierop zegt hierover: ‘In 2018 zagen we dat voice assistents een steeds grotere rol gaan spelen. In deze nieuwe Spin-categorie worden de beste voorbeelden op het podium gezet.’

Nu de SpinAwards aan het portfolio van Sijthoff Media zijn toegevoegd, wordt er nog meer aandacht besteed aan kennisdeling op het gebied van digitale creativiteit. Zo krijgen de Spin-cases structureel aandacht op het Adformatie-platform, maar wordt ook een verbinding gelegd met Sijthoff Media’s ICT-platform, AG Connect en met Binnenlands Bestuur. 

Belangrijke data

Alle projecten kunnen worden ingezonden t/m 28 februari 2019 (inzenden kan via www.spinawards.nl ). Alle genomineerden krijgen tijdens de Inspiration Day op 9 april de kans het werk persoonlijk toe te lichten aan de jury. De winnaars worden bekend gemaakt op de SpinAwards Night op woensdag 8 mei en na de uitreiking volgt het SpinAwards Night feest in de Escape Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in