AI-website belooft reclamebureaus sneller inzicht in kosten muzieklicenties
Snel inzicht krijgen in de verwachte kosten voor het gebruik van een nummer kan de creatieve industrie helpen, stelt startup Ringo.
![Ringo](https://static.adformatie.nl/cropped/f3a0d8b2-affe-52fc-a094-8d1e711075be/article/35/b0/35b051c6-5f73-46e0-bd41-7dc06ed785f8/opening_image/opening_image_pro_hero/Ringo%20%C2%A9Titia%20Hahne.jpg)
De oprichters van Ringo
© Foto: Titia Hahne
![Ringo](https://static.adformatie.nl/cropped/f3a0d8b2-affe-52fc-a094-8d1e711075be/article/35/b0/35b051c6-5f73-46e0-bd41-7dc06ed785f8/opening_image/opening_image_pro_hero/Ringo%20%C2%A9Titia%20Hahne.jpg)
De oprichters van Ringo
© Foto: Titia Hahne
Het licenseren van muziek voor commercials en branded content is een traag en onvoorspelbaar proces dat tientallen mailtjes kan vereisen voor er antwoord komt over de licentiekosten, stelt de Nederlandse startup Ringo. En dan weet je pas wat een nummer kost. Een nieuw platform, aangedreven door AI, moet reclamebureaus helpen om dat proces te versnellen. Ringo belooft in – komt ‘ie – 81,92 procent een accurate inschatting te kunnen geven van de licentiekosten van een nummer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid