Het merk werkt graag met 'originals', zegt marketingbaas Gwenda van Vliet. De campagne is wederom ontwikkeld door The Family uit Amsterdam.
In de nieuwe aflevering van Brandkast verteld Co-founder van Patta, Edson Sabajo, zijn merkgeheim.
Op het eerste item, een sjaal, staat een QR-code die leidt naar persoonlijke content zoals een Spotifyplaylist.
De bewustzijnscampagne genaamd Re-Imagine komt van de hand van bureau Cloudfactory en wordt op de Dutch Sustainable Fashion Week gelanceerd.
Nieuw modeplatform mikt op moderne vrouw die ‘soms gewoon moet rennen voor de bus’. Volgens de webwinkel is dit de grootste kopersgroep.
De kledingwebshop wil dé plek zijn waar klanten zowel kleding als matchende techaccessoires kopen.
De serie, gepresenteerd door moderedactrice Nell Kalonji, zou antwoord geven op de meest gestelde vragen over jeans op Google.
‘De modelijn omvat iconische fashionitems en accessoires waarmee fans deze zomer de blits gaan maken.’
Het Certified Tailors-project, dat moet helpen de fashion footprint te reduceren, wordt kracht bijgezet met nieuwe campagne.