TikTok en Eventbrite bundelen krachten voor event-promotie, waardoor gebruikers direct tickets kunnen delen in video's.
CMO Report VI | Fysieke contactmomenten met het merk vinden CMO’s waardevol. Maar willen ze er ook de portemonnee voor trekken?
Evenementen die hun naam veranderen, lopen risico om flink in te leveren aan naamsbekendheid. Dat blijkt uit Nederlands onderzoek.
Nationale-Nederlanden kijkt met trots terug op 41ste editie NN Marathon Rotterdam.
Tijdens de NN Marathon Rotterdam zette olympisch en wereldkampioen Eliud Kipchoge duizenden handtekeningen met behulp van een robotarm.
De twee bedrijven slaan de handen ineen om Snapchat-gebruikers kennis te laten maken met evenementen in de buurt.
Waarmee moet je rekening houden als je een online event organiseert?
Mojo en N=5 komen met interactief streamingplatform met allerlei technische hoogstandjes. 'We wilden meer doen dan alleen livestreamen.'
Niek van den Adel over marketing: hoe laat je pijnlijke en onvoorziene gebeurtenissen in je voordeel werken