De Adidas-campagne draait om de vraag, wat is ‘Typisch Deutsch’. Peter Schillings hit wordt nu bij elk Duits doelpunt gedraaid: Torhymne!
Adidas verkoopt 400 miljoen euro aan overgebleven Yeezy-artikelen. Het merk zegt met deel van de opbrengst antisemitisme te bestrijden.
Het Amsterdamse productiebureau Antinomy won dinsdagavond een Grand Prix en zilveren Leeuw.
'Ik wil deze kans aangrijpen om wat ik leer en doe later te delen met de mensen in Zuid-Afrika, in welke vorm dan ook.'
Adidas geeft geen reden, maar mogelijk wil het sportmerk voorkomen dat de klacht wordt opgevat als kritiek op de missie van BLM.
De inhaker krijgt vooralsnog positieve reacties en zet Samsungs geflopte video nogmaals in de schijnwerpers.
Adidas heeft de samenwerking met rapper Kanye 'Ye' West per direct beëindigd.
Creëer je eigen avatar op het Adidas Ozworld platform.
Het tenue moet een eerbetoon zijn aan de Amsterdamse straatvoetbalcultuur.