De onderliggende missie van Hak is onveranderd: het versnellen van de plantaardige eiwittransitie.
Verpakkingsreductie: waar mogelijk wil online retailer Amazon.nl producten zonder extra verzenddoos versturen.
Consumenten inspireren om eigen verpakkingen mee te nemen: 'Feelgood-initiatief' of 'mooie aanvulling in de interventiemix'?
Het re-design van het nieuwe Grolsch-krat brengt niet alleen nieuw, fris uiterlijk, maar is ook voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Het verpakte drinkwater van een Nederlandse startup heeft grote duurzaamheidsambities, maar AH kreeg stevige kritiek.
Het formaat van verpakkingen heeft meer invloed op ons koop- en eetgedrag dan we kunnen vermoeden.
Plastic Stories Part III | Retail en klanten houden elkaar in een wurggreep. ‘Dat is een obstakel voor terugdringen verpakkingen.’
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 6 van 6.
Plus en Grolsch introduceren gezamenlijk kartonnen verpakking: ‘TopClip’.