De merken stellen dat de samenwerking gevoed wordt door een gezamenlijke liefde voor vakmanschap en duurzaamheid.
De centrale vraag die het elektrische automerk zichzelf stelt: ‘Hoe kunnen we de aarde beschermen terwijl we blijven genieten van het leven’
Netwerksessie Jongen Honden, Ra*w, Yim, Grolsch, Dawn en Karma Kebab opende positieve dialoog voor duurzamere toekomst.
Het Certified Tailors-project, dat moet helpen de fashion footprint te reduceren, wordt kracht bijgezet met nieuwe campagne.
Het Zweedse woonwinkelwarenhuis gaf kunstenaars de vrijheid om kunstwerken te maken met producten uit de hub ter inspiratie.
Gedragswetenschapper Anna Bosshard gaat in op wat mensen beweegt tot duurzaam gedrag en hoe communicatie daarop kan inspelen.
De accreditatie is het eerste hoofdstuk van het bureau richting het doel om een B Corp-certificering te ontvangen.
Het energiebedrijf start nieuwe ‘Energie van vandaag’ campagne om Nederlanders stap voor stap te helpen verduurzamen.
Ondanks dat de reisorganisatie nu geen vakanties kan verzorgen claimt het in 2020 niet stilgezeten te hebben om het aanbod te verduurzamen.