Consumenten zijn bewuster en data wordt steeds meer beschermd. Hoe zorg je voor effectieve campagnes zonder in te leggen op beveiliging?
Schrijf je nu in voor inspirerende DEPT® Talks over de veelzijdige kracht van content als integraal onderdeel van de customer experience.
Neuromarketing wordt inmiddels steeds vaker en steeds breder ingezet. Ontdek de laatste trends en laat je inspireren tijdens MIE'22!
Uit onderzoek blijkt dat de klantreis bij het boodschappen doen verschilt per provincie.
4 voordelen naast elkaar
'Met een juiste aanpak van employer branding en een weldoordachte ‘candidate journey’ kunnen werkgevers toch een voorsprong nemen.'
Welke 6 veelgemaakte fouten maken organisaties tijdens het in kaart brengen van de klantreis?
Om de rol van media tijdens de customer journey in kaart te brengen, heeft Markteffect in mei 2021 onderzoek gedaan
Lees hier hoe supermarktketen Carrefour hun klantervaring verbeterde door het inzetten van een overkoepelend Data Management Platform (DMP)