Dient contentmarketing anno 2024 nog wel een doel? Patrick Severein (iO) zet er zijn vraagtekens bij.
Waarom is feedback een cadeautje? En is het beter om feedback te geven of feedforward te denken? Welke merken doen het goed?
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, delen Messing en Scholten inzichten over een succesvolle TikTok-strategie.
Vandaag bespreken we de rol van ouders en kinderen in marketing, op social media en in commercials. En wat is 'sharenting'?
Met ‘Purina PET talks’ wil het merk zijn kennis delen over voeding, gedrag en welzijn van huisdieren.
Ondernemers Merijn Everaarts, Carlijn Postma en Peter de Boer vormen per direct de Raad van Advies van contentmarketingbureau Mediatic
Snelle content wordt steeds meer de norm op social media. Wat maakt het zo interessant, nuttig én niet onbelangrijk: hoe maak je het?
Aart Lensink, oprichter van het Amersfoortse contentmarketingbureau, over de nieuwe samenwerking met bureaugroep iO.
Bol, Kok en Van Dijk over het Amsterdamse wereldje, de Media100, nuchterheid en content die landt.