Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media S03E14: Feedback is een cadeautje

Waarom is feedback een cadeautje? En is het beter om feedback te geven of feedforward te denken? Welke merken doen het goed?
Feedback is een cadeautje
Feedback is een cadeautje
© Feedback is een cadeautje
Feedback is een cadeautje
Feedback is een cadeautje
© Feedback is een cadeautje

Bakkie Media podcast: Feedback is een cadeautje

Deze maand stappen de Bakkie Media mannen over hun eigen ego heen en hebben ze 'vrienden van de show' om feedback gevraagd. Waarom vinden we feedback ontvangen toch zo moeilijk en wat kunnen we ermee?

related partner content for mobile comes here

We bespreken waarom het krijgen van feedback eigenlijk een cadeautje is. Wat hebben Netflix en feedback met elkaar te maken? En is het beter om in feedback of feedforward te denken? Welke merken hebben het op feedbackgebied goed voor elkaar en waar kan het beter?

Ook de Bakkie Servicedesk is deze maand weer geopend.

Veel dank aan Cecilia Adoree, Ivar Camps, Mark Schoones, Jeroen de Bakker, Susanne van Nierop, Willem-Albert Bol, Karen Olthoven en Mijke van Wijk voor al hun feedbackcadeautjes.

Wil je weten of de feedback ook verwerkt is?

Luister dan hier naar de nieuwste aflevering van Bakkie Media op een van jouw favoriete podcastplatformen. 

Apple Podcast

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in