Dient contentmarketing anno 2024 nog wel een doel? Patrick Severein (iO) zet er zijn vraagtekens bij.
Ze was er de laatste 2,5 jaar actief als hoofd merk & communicatie.
Commercieel directeur Jessica van der Waal vertelt waarom ANP Business juist nu met het platform komt.
Een van de opdrachten wordt uitleggen wat NMO doet: 'Ik dat we veel meer naar buiten moeten treden met wat we aan het doen zijn en waarom'
De regel voor B2B-marketing krijgt een make-over in tijden van onzekerheid; 99/1 is de nieuwe standaard.
Spapens komt van de Erasmus Universiteit van Rotterdam. Bij het Rode Kruis neemt ze het stokje over van Annette Bax.
De adviseur communicatiebeleid Rijksoverheid 'metamorfoost' in zijn vrije tijd tot een tenor van het kaliber Pavarotti of José Carreras.
In de huidige steeds complexer wordende marketingindustrie is de bureaubranche de laatste jaren enorm veranderd. Maar hoe precies?
Hoe zorgen we ervoor dat jongeren weer meedoen?, vraagt gastblogger Floor Busch zich af.