De jaarlijkse kersttruck van Coca-Cola is een inmiddels wereldwijd bekend fenomeen. Lidl haakt in, nu ook in Nederland.
Een test wijst uit dat de AI-commercial met de welbekende Coca-Cola-truck net zo goed scoort als 'echte' commercials van de jaren ervoor.
De tijdelijke samenwerking moet de verbinding tussen de twee merken versterken.
Het merk hoopt met ‘Spiced’ jonge consumenten aan te spreken.
In een meeslepende verrassings-movie trekt Coca-Cola alles uit de kast om Olivia (jarig op 22 december) in het zonnetje te zetten.
De campagne is ook actief in Nederland en België. Winnaars zien hun kunst terug op billboards of mogen langskomen op het Coca-Cola-kantoor.
Voor het eerst brengt Coca-Cola een limited-edition (Creations) drankje ook in Nederland uit.
Coca-Cola Zero krijgt een 7,0, First Choice Cola Zero een 7,2.
Volgens bronnen van Ad Age lanceert Coca-Cola geen internationale tv-campagne tijdens de Olympische Spelen in verband met de mensenrechten.