Coca-Cola en Oreo hebben de handen ineengeslagen voor de lancering van een limited edition Coca-Cola zero sugar. Deze speciale editie, genaamd Coca-Cola Oreo zero sugar, is bedoeld als een tijdelijke samenwerking tussen de twee merken, gericht op het versterken van hun merkverbinding. Tegelijkertijd gaat het eenvoudig om het op de markt brengen van een nieuwe smaak cola.
Bestie
Maar de samenwerking gaat volgens de co-creators verder dan alleen de drank zelf. De lancering wordt ondersteund door zowel digitale als fysieke activiteiten, waaronder de ‘Bestie Mode Digital Experience’. Het gaat om ‘een exclusief platform’ dat in samenwerking met Spotify is ontwikkeld. Het stelt gebruikers in staat om hun muzieksmaak te vergelijken met die van hun vrienden en biedt een samengestelde afspeellijst op basis van deze gedeelde voorkeuren.
De limited edition cola zal vanaf 5 september beschikbaar zijn in supermarkten en buurtwinkels in deelnemende EU-markten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!