Het nummer met de kleurrijke videoclip, Birth of a new Age, gaat over doorzettingsvermogen en veerkracht.
Nieuwe campagne van het duurzame Nederlandse smartphonemerk moet duidelijk maken dat de Fairphones ontwikkeld zijn voor langdurig gebruik.
Waar Cannes Lions dit jaar niet doorgaat, besloot de Amerikaans reclame-industrie - hoe typisch - dat 'The One Show must go on'.
Lanceringscampagne van de auto-abonnementsservice ontwikkelt door Smarthouse Films
ADFORMATIE CONNECTS DAILY - ‘Er wordt wel sneller besloten want er zijn minder opties.’
Zanger met 'Grow' voor Nederland naar Songfestival.
In een vierluik over het belang van muziek in reclame sprak Gijs de Swarte met een aantal vakgenoten. Deel 1 met Daniëlle Guirguis.
Hendriks heeft een design- en VFX-achtergrond, maar wil zich nu volledig toeleggen op regisseren.
Haar speelfilm La Holandesa, nu in de bios, krijgt lovende kritieken. Danielle Guirguis over hoe ze film en commercials combineert.