Overslaan en naar de inhoud gaan

Danielle Guirguis: ‘Iedereen in de reclame-industrie doet het mooier voor dan dat het is’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY - ‘Er wordt wel sneller besloten want er zijn minder opties.’
Danielle Guirguis,  founder van Smarthouse films
Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films
Danielle Guirguis,  founder van Smarthouse films
Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering spreken we met drie boegbeelden uit de productiewereld: Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films, Jacques Vereecken, partner films, content & studio bij MediaMonks en Raymond Van Der Kaaij, executive producer bij- en eigenaar van Revolver.

related partner content for mobile comes here

De impact van de coronacrisis op de productiewereld

Het onderwerp deze keer is de stand van zaken in de productiewereld. De drie gasten geven hun mening over hoe het vak erbij staat sinds de coronacrisis. Er wordt openlijk verteld hoe het er momenteel bij hun organisaties aan toegaat en wat de vooruitzichten voor de markt zijn.

- Hoe gaat het bij jullie en wat hoor je vanuit de branche? 

- Hoe worden producties die wel doorgaan nu gerealiseerd?

- Wat wordt de impact van het coronavirus op productieland in 2020, creatief en financieel gezien? 

Kijk hieronder het gehele [niet-ge-edite] videogesprek.

Adformatie Connects Daily #13

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in