Pim publiceert een visiedocument waarin onder meer successtrategieën aan de orde komen hoe als marketeer om te gaan met duurzaamheid.
Niet met de auto, maar wandelen of fietsen. De zogeheten ‘AH Easyshopper’ (limited edition!) moet boodschappen doen duurzamer maken.
Hoe kan het dat toekomstbestendige ondernemingen, aandeelhouders nog steeds tot in het oneindige recht geven op financieel rendement?
De toezichthouder vindt sommige uitingen 'vaag' en vraagt Unilever om meer informatie.
Ontdek hoe je als merk de kloof tussen duurzaamheidsintenties en consumentenacties kunt dichten en zo de ‘value-action gap’ wegneemt.
Dit zijn de stappen die Nederlandse marketeers kunnen zetten naar een duurzamere toekomst.
Hoe versterk je het vertrouwen en behoud je je reputatie.
De winkelketen gaat in beroep tegen de uitspraak van de RCC.
De website van Change Inc. trok voor het faillissement honderdduizenden bezoekers per maand.