Yummygums, Moyee Coffee en Studio Subtl promoten hun producten via augmented reality in een lege, fysieke winkel.
Digitaal bureau Capitola huist in een kerk in de Pijp. Creatief directeur Cees Dingler: 'In de war on talent is locatie enorm belangrijk.'
Tijdens ons jubileumevent, Adformatie Connects 50, zal Dingler de commerciële kansen van AR en MR delen.
De branchevereniging telt nu 29 aangesloten bureaus. Vanavond vindt het jaarlijkse partnerdiner van Dutch Digital Design plaats.
Lay’s x Subway Teriyaki wint Iconische Restaurant smaken-campagne van het Pepsico-merk, de jas is ontwikkeld om de smaak te eren.
Non Fungible Tokens, goud of gebakken lucht? ‘We gaan steeds meer waarde hechten aan online werelden en daarmee direct aan online assets.'
MediaMonks en Dept staan respectievelijk 8 en 5 keer op de shortlist van de internet-Oscars. Op MeerWebbysvoor.NL kan nu worden gestemd.
Binnen social media apps als Snapchat, Instagram of Facebook kan een merk een complete winkel op holografische wijze weergeven.
Met de winst van twee Lovies, een bronzen Lamp én twee Spin Awards, gaat het Capitola voor de wind. Tijd voor een kijkje in de keuken.