Hoe groot is de impact van Covid19 op het merk - en de marketingkalender van McDonald's van 2020?
Gertjan Sturm van BSH deelt zijn ervaringen met de customer journeys van Siemens, Bosch, NEFF en Gaggenau.
Samsung werkt continu aan innovaties. CMO Lukas Schmeink legt uit welke rol de klant hierbij speelt en wat dit oplevert aan producten.
In de CMOtalk vertelt Patrick Hurenkamp (Bloomon) wanneer een abonnementsmodel werkt en wanneer niet.
In de CMOtalk zet Marijke Smallegange (Rijksmuseum) uiteen welke keuzes worden gemaakt in de contentstrategie van het museum.
In de CMOtalk praat Noor Cloo, managing director van Loyalty Management Netherlands, over klantloyaliteit en crosscoalities.
In de CMOtalk vertelt Susan Houben, marketingdirecteur bij Vrumona, hoe je kunt ondernemen binnen een corporate.
In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met Ine Stultjens, Head of Marketing & Communication bij Koninklijke Auping.
In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met Jan Willem Förch, Director of Fundraising bij het KWF.