We lazen massaal over de onverwachte reclame van Hema, een koekje van eigen deeg voor Albert Heijn, Edwin Evers en meer onderwerpen.
De eerste inhakers na de nederlaag in de halve finale van het EK voetbal verschenen snel. Netflix scoorde snel en goed. Een overzicht.
HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
CAMPAGNEPRAAT | Bijster origineel vindt het panel deze EK-campagne niet, maar doet originaliteit er toe als ie-wel effectief is?
De supers besparen tienduizenden euro's per jaar door te stoppen met de papieren folder en zeggen dat hun omzet niet veranderd is.
Plus: 'Het aanvoeren van deze lijst is niet wat bij ons past.'
Voor Plus is het de derde keer op rij, maar voor Lidl is het een first om op het hoogste podium van het GfK-rapport.
De campagne van PLUS resulteerde in een uplift in click through rate van +95%. Het geheim? Impactvolle outstream videoformaten!
Met de samenwerking met Thuisbezorgd wil Plus zijn bezorgcapaciteit verder uitbreiden.