'Wij nemen humor uiterst serieus', zegt oprichter Mart Vlutters.
Het jaarlijkse lijstje van onderzoeksbureau Kantar zet Booking.com op de eerste plaats.
Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Welke factoren spelen de belangrijkste rol bij het opbouwen van merkbekendheid? Kantar en MeMo² helpen je op weg.
Definiëring, neurologische perspectieven, triomfen en teleurstellingen: zo helpen MeMo² en Kantar jou op weg.
Ontdek hoe je als merk de kloof tussen duurzaamheidsintenties en consumentenacties kunt dichten en zo de ‘value-action gap’ wegneemt.
MeMo² en Kantar bieden inzicht aan de hand van de rijke Brand Z-database.
Maximaliseer jouw merkkracht in een landschap van opkomende huismerken.
De marktonderzoeker deelt ook andere statistieken voor marketeers.