Ook NL Schoon en Milieu Centraal kiezen voor Roorda. Creatief directeur Joeri Jansen is 'uiteraard supertrots.'
Candid heeft besloten 'volledig in te zetten' op Londen.
De eerste 'likeable' campagne van de hand van Creature, voorheen XXS, moet dit najaar het daglicht zien.
Met de overname kan Candid nu 'op groot toneel' laten zien wat het in huis heeft. XXS ziet ernaar uit zich 'intelligent te misdragen'.
Ze gaat het bureau leiden samen met Piet Hein Smit.
De hulporganisatie wil benadrukken dat het zich richt op het bieden van onvoorwaardelijke hulp.
Het bureau krijgt de opdracht om het merk te ondersteunen op het gebied van strategie- en conceptontwikkeling tot en met 2025.
Bureau moet helpen met introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur.
Het bureau krijgt de opdracht om de merkstrategie en merkcampagnes voor zowel B2B als B2C te ontwikkelen.