In de campagne zien we Italiaanse 'nonna's' tombola spelen. DDB Amsterdam blijft het lead agency van Bertolli.
Ook Persuade en Lemon Scented Tea verwelkomen nieuwe klanten. Lees hier het laatste account- en pitchnieuws.
Aleks Fiege [Bertolli] en Aad Kuijper [DDB] brengen het voormalige Unilever-merk terug naar de basis, culinair en ongescript.
Enrico-Glasbest heeft Bertolli na een strategische en creatieve pitch ondergebracht DDB Unlimited.
Voor alle online en offline media-activiteiten.
Aan de hand van 9 aandachtspunten wordt duidelijk hoe merken - 'post-pandemic' - kunnen werken aan meer toekomstaandeel in 2021.
De voormalig Unilever-man staat te popelen om weer energie in het merk te brengen, maar eerst ‘even’ de basis op orde brengen.
Voormalig Unilever-managers Aleks Fiege en Jet van Koten namen het voortouw in de overname van Bertolli Pastasauzen, Pesto en Mayonaise.