Er komt een eenduidig meetapparaat met complete cijfers, bedoeld voor uitgevers en adverteerders.
Blueberry, peach, mango. Allemaal gezonde vruchten. Maar niet als het e-sigaret-smaakjes zijn. Artsen keren zich op TikTok tegen vapen.
Nieuwe bereikscijfers NOM, derde kwartaal 2020 tot en met tweede kwartaal 2021.
Eén loket waar gezamenlijke manuele display inkoop op NU.nl en AD.nl mogelijk is
NOM maakt cijfers Printmonitor IV en oplagecijfers 2018 Q4 t/m 2019 Q3 bekend.
AD heeft doordeweeks en online het grootste bereik van de dagbladen. De Telegraaf heeft in het weekend in print het grootste bereik.
Voor echte inzichten en echte verhalen moet je goed naar de mensen kijken. Daar leer je meer van dan van data.
a.s.r bereikte met een crossmediale campagne rondom het WK Vrouwenvoetbal een grote en brede doelgroep én verhoogde naamsbekendheid.
De weekendedities van de (betaalde) print dagbladen hebben allen een hoger bereik dan op werkdagen.