Overslaan en naar de inhoud gaan

Vinex levert per 8 januari weer wekelijks online bereikscijfers aan adverteerders en uitgevers

Er komt een eenduidig meetapparaat met complete cijfers, bedoeld voor uitgevers en adverteerders.
laptop
laptop

Per 8 januari 2024 levert Vinex weer wekelijks bereikscijfers voor websites en apps. Vinex hervat de rapportage dan aan adverteerders en uitgevers. De mediabranche kan met die actuele cijfers weer rekenen voor het inkopen en afrekenen van reclamecampagnes.

related partner content for mobile comes here

NMO Online, zoals de bereikscijfers heten, is volgens Vinex verrijkt met een uitgebreide set achtergrondkenmerken. Via webinars en bijeenkomsten gaat Vinex afnemers van NMO Online-data de komende tijd informeren over de veranderingen.

Gecombineerd bereik

De online rapportages die Vinex gaat delen, maken onderdeel uit van het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Het NMO is een initiatief van organisaties die verantwoordelijk zijn voor het mediabereiksonderzoek. 

De online bereikscijfers worden zowel los gepubliceerd als geïntegreerd in andere bereiksdatasets van NMO. Het eerste voorbeeld van integratie is de publicatie van NPMM-DGM-2023-I, beter bekend als het Mediamerken-onderzoek. Deze rapportage bevat het gecombineerde bereik van mediamerken die zowel online als in print verschijnen. Het onderzoek komt op 11 januari uit. 

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in