Managing director Anouk Zink en ceo Rik Ledder blikken terug op de transformatie van T-Mobile en Tele2 naar Odido.
Dit vinden merknaamexperts van het nieuwe telecommerk Odido.
Twee topmensen geven in dit interview uitleg over de herpositionering, waar anderhalf jaar lang in het diepste geheim aan gewerkt is.
Organisaties als Tele2 Zweden moeten ook een boete betalen voor het gebruik van de software.
Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.
Rik Ledder (TBWA\Neboko): 'We verleggen de focus van unlimited data naar wat je met die data voor een ander kunt betekenen.'
Margaret Kreuger, T-Mobile, over de campagne: ‘Het is ons doel om in het overwegend saaie reclameblok voor wat entertainment te zorgen.'
We zijn stilaan in de tweede fase van de crisis beland. ‘Voor de crisis werkte ik tot 12 uur ’s avonds door. Dat is compleet veranderd.’
De videoclip is onderdeel van de campagne ‘FF Alles’ rondom het Tele2 Unlimited abonnement.