Vorige week zondag was de Super Bowl in de VS: sport, spektakel en de duurste reclames. Maar zoals altijd stal Beyoncé de show.
De 58e Super Bowl staat voor de deur. Rogier Vijverberg van SuperHeroes selecteert vanuit New York zijn favoriete commercials.
Authentieke, hedendaagse content verus traditionele televisie. Pepsi combineert the best of both worlds in een nieuwe Superbowl reclame.
De vijfjarige deal levert de NFL totaal 250 miljoen dollar op.
Dé hamvraag van iedere Super Bowls-sponsor: komt met de status ook het succes?
Nederlanders in de VS delen hun favoriete commercials van de Super Bowl, dat Valentijnsdag in reclameland vandaag totaal overschaduwde.
Rogier Vijverberg (creatief directeur SuperHeroes) blikt vanuit zijn woonplaats New York vooruit op de komende Super Bowl.
Afgelopen nacht keek heel Amerika naar hét sport-event en de reclames. Was het het emotionéle covid-show, of overheerste humor als vanouds?
Na zijn voorbeschouwing vrijdag beschouwt Rogier Vijverberg (SuperHeroes New York) vanuit zijn 'Amerikaanse' perspectief Super Bowl LIV na.