Trending deze week: Beyoncé goes country and 'breaks the internet'

Vorige week zondag was de Super Bowl in de VS: sport, spektakel en de duurste reclames. Maar zoals altijd stal Beyoncé de show.

De artiest die altijd weer weet te verrassen... Beyoncé. Nu door country-muziek uit te brengen. De aankondiging, die ze samen met Tony Hale deed, zat in een Verizon commercial die tijdens de Super Bowl werd uitgezonden. Daarin maken ze plannen om het internet 'te breken' (weer een nieuw bereiksrecord te vestigen). Na tal van ideeën komt ze tot de conclusie: 'Laten we de muziek uitbrengen'. Niet lang daarna was Beyoncé 'talk of the town', zeg maar gerust 'the world'. De aankondiging van haar nieuwe album nam al snel ieders For You page over waar mensen elkaar ophypen over het spectaculaire nieuws.

Ze bracht twee country-nummers uit: "Texas Hold’em" (zie video meer naar onderen) en "16 Carriages". Na haar laatste house-inspired album "Renaissance", zijn fans nu helemaal klaar om in hun cowboyboots te springen.

Onder de commercial die op Instagram werd geplaatst, haakt Target in: ‘Pls tell the verizon guy the internet broke.’

Beyoncé - TEXAS HOLD 'EM (Official Visualizer)

Beyoncé in her country era stond niet op onze bingokaart voor 2024, maar ze 'owned' het compleet. Queen B laat wederom zien dat zij THAT GIRL is en nog altijd in staat een ware hype te creëren.

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Gijs Determeijer
Leuk detail is dat de Creative Direction van deze uitingen in de handen van het Nederlandse talent Emmanuel Adjei ligt! Ook regisseur bij HALAL :)
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie