Reclame Code Commissie besliste in meer dan 6 van de 10 keer dat de Nederlandse Reclame Code werd overtreden.
De nieuwe code geldt voor alle duurzaamheidsclaims, voor zowel milieuclaims als ethische claims.
KPN verhoogde het abonnement van 25 naar 25,49 euro. RCC: ‘In de reclame-uiting wordt niet gewezen op de inflatiecorrectie.'
We moeten blij zijn dat de industrie constructieve en goed functionerende zelfregulering organiseert, zegt Erik van Engelen (BVA).
Nadat de stichting goedkeuring gaf aan de Reclamecode Online Kansspelen, zegde de Consumentenbond de samenwerking definitief op.
De Transitiecoalitie Voedsel discussieert mee over de freedom of commercial speech.
Meer openheid bij Facebook? Topman Arno Lubrun: ‘We moeten beter uitleggen wat we doen.’
#Ad vraagt aandacht voor transparantie op sociale media.
De naam van Prisca Ancion-Kors is onlosmakelijk verbonden met zelfregulering in de advertentiebranche.