Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook in zee met Stichting Reclame Code

Meer openheid bij Facebook? Topman Arno Lubrun: ‘We moeten beter uitleggen wat we doen.’
Otto van der Harst (SRC), Arno Lubrun (Facebook) en Erik van Engelen (BVA)
Otto van der Harst (SRC), Arno Lubrun (Facebook) en Erik van Engelen (BVA)
© Fotostudio Adformatie
Otto van der Harst (SRC), Arno Lubrun (Facebook) en Erik van Engelen (BVA)
Otto van der Harst (SRC), Arno Lubrun (Facebook) en Erik van Engelen (BVA)
© Fotostudio Adformatie

Facebook sluit zich aan bij Stichting Reclame Code (SRC). Dat houdt in dat Facebook de principes en doelstellingen - het belang van zelfregulering en het werk - van de SRC officieel onderschrijft. De deze maand gesloten overeenkomst werd donderdag naar buiten gebracht.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

"Deze stap – samenwerken met een zelfreguleringsclub – lijkt er eentje richting meer openheid te zijn. " Zelfregulering -de slager die z'n eigen vlees keurt- als openheid verkopen. Hilarisch, oh nee, dieptriest is een beter woord. En zich maar verbazen waarom het vertrouwen in digitale media zo laag is.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in