Awards dinsdag uitgereikt in Brussel. Beide winnende Nederlandse campagnes wonnen al een nationale Effie.
Toneelstukjes van Carly Wijs, Achram Koutet, Huub Smit, Daniël Boissevain en Jade Olieberg ter promotie van de auto als praatplek.
Een interview met Anja Froeling, managing partner Selmore Creative Agency, over de Effie-winnende case Škoda Zaterdag.
Bij de overige 43 Accenten die in 12 categorieën werden uitgereikt, viel TBWA\Neboko het vaakst in de prijzen.
Het bureau wil met de internationale campagne voor het automerk aangeven dat creativiteit een crisis kan verslaan.
Een interview met de band DeWolff, winnaar in categorie: 'Beste Originele Compositie in Reclame' met ‘Live Like You’ voor Skoda.
Als kamperen niet op de camping kan, kan kamperen gewoon thuis op het oprit
De campagne is onderdeel van het overkoepelende thema ‘Zaterdaghulp’ dat het automerk 2 jaar geleden startte
Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.