Automerk Škoda lanceert een nieuwe campagne: Kid Caravan. De commercial is het volgende onderdeel van het ‘Zaterdaghulp’-platform van de autobouwer. Dit platform is volgens het automerk telkens een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één.
Nu is daar ‘Kip Caravan’, ontwikkeld door Selmore, als volgende onderdeel van de overkoepelende campagne. Dit keer wilde Škoda, met Kid Caravan, de mensen helpen wiens vakantieplannen deze maand niet door konden gaan... Want met de Kid Caravan kon je gewoon thuis op het oprit kamperen.
Zaterdagcampagne: 'Frisse Neuzen'
Sinds 2016 voert ŠKODA de ‘Zaterdagcampagne’. Volgens Škoda omdat mensen op de drukste dag van de week wel wat hulp kunnen gebruiken. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers, wielerclubs en zelfs frisse neuzen.
Bekijk ook: https://www.adformatie.nl/campagnes/skoda-campagne-frisse-neus-service-brengt-honden-naar-strand
Video's en campagne
Doordat de meivakantie voor veel mensen niet doorging vond Škoda het wel een goed idee om met een verrassing te komen. Selmore legt uit dat mensen zich via een oproep op social media aan konden melden voor deze Zaterdaghulp-actie. Volgens het bureau werd het winnende gezin verrast met de Kid Caravan die persoonlijk bezorgd werd met een nieuwe Škoda. Selmore benadrukt dat alles op gepaste afstand gebeurde, dus geheel corona-proof. De kinderen konden zo een nachtje in de caravan te slapen.
Selmore vertelt over de Kid Caravan: ‘De registratie van het kampeeravontuur leverde direct weer materiaal op voor de online video’s. De activatie en films hebben wij in samenwerking met rubenpaulruben ontwikkeld.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!